"extra söndag"

Det är riktigt skönt att ha en "extra söndag", bara super. Jag fick sova till halv tolv iaf sen gick jag upp och tog en dusch. Blev lite sent igår så jag orkade inte duscha då, haha. Magen kurrar lite, måste ta nått att fika. Hade tänkt lyxa till det med nått extra smarrigt nu när man ändå är ledig och har tid. Sen senare ska jag klippa mig som jag nu har nämt ett X antal gånger, tänkte bara säga det än en gång så ni kommer ihåg det! ;) Men efter det så har jag inga planer. Så om det är nån som har lust att hitta på nått så hör gärna av er på ett eller annat sätt. Nu äre MAT som gäller;)


Kommentarer
Postat av: anna

haha hörreduu, det var proppat ska du se! alla står väl inte precis framför kameran så fort någon tar kort?;)

du är skitsnygg i lugg, bra beslut:)

2008-09-22 @ 12:29:31
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0