Fruktsallad

Elin for just, hon kom förbi iaf och hon mådde mycket bättre. Nu har vi pluggat lite spanska. Sammanlagt kanske det blev knappt 20 minuter. Men bättre än ingenting alls. Just nu känner jag att jag inte kan någoting alls, inte bra! Förutom det lilla pluggandet av spanskan så såg jag Elin på tv, faktiskt ensam mamma söker. Vi har typ aldrig tittat på det förut men ikväll så gjorde vi det, haha!=) Till det så åt vi lite fruktsallad med glass, det var riktigt gott!



Känner mig riktigt trött, det blir nog inte en så lång kväll men jag kommer nog inte kunna dra mig från datorn så det blir nog inte så  tidigt iaf. Måste duscha innan jag lägger mig, haha det blir definitivt inte en tidig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ensamstående - och enastående

Hmm..missade tyvärr Ensam mamma söker. (alltid kul eftersom jag e ensam mamma själv ler)

Hoppas den går i repris på en tid jag kan se den?

2008-09-08 @ 17:54:31
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0