Hon gör det igen

Skicka vidare/Pay it forward gick ju på tv ikväll, hoppas att alla såg den. Kan ju säga att jag börjar ju stor lipa idag med, det går inte att hålla emot. Det bara forsar ner. Den där filmen är ju underbar, helt klart! Just nu sitter jag med svarta kinder från mascaran och stinker popcorn från dagens jobb. Skönt med pengar den 25, även fast dom kommer ta slut typ direkt men det är alltid kul att ha dom en liten stund iaf. Och måste verkligen duscha, känner verkligen hur jag stinker popocorn, jätttttttttte mysigt? Imorgon är det studie dag på skolan så jag är ledig som alla andra från skolan. Blir sjukt skönt att få sova ut ännu en dag. Imorgon äre klippning som gäller, känner mig riktigt tagg just nu på att klippa mig. Kommer säkert att ångra mig imorgon när det är gjort men, det får man ta då. Har bestämt mig för att klippa lugg igen, hoppas på att det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0