Hur ska det gå utan sovmorgon?

Hur ska jag klara mig utan sovmorgon under hela helgen? Eller sovmorgon och sovmorgon, jag kommer inte kunna få sova ut helt. Okej, ska inte klaga Carro ska upp 6 och göra hennes slav jobb medans jag får sova till halv tio. Som sagt så ska jag ju hjälpa pappa med Nikita och Loke ikväll och imorgon dag. Pappa får bara lyfta ett kilo efter operationen och Loke väger 25 kilo och han ska in i bilen imorgon vid tio, så ingen sovmorgon för mig inte. Måste upp och bära inte den 6månaders hunden in i bilen. Bara jag som klarar av det eftersom det är bara jag som är tillräckligt stark, lr hur var det nu? Och på söndag blir det inte heller riktigt nån dag då jag får sova ut för då har vi samling kvar över elva så då måste man ju upp vid tio nån gång igen, ska inte spela men ändå. Haha, känns riktigt tungt utan sovmorgon på hela helgen!



Mina sötnosar, Nikita och Loke som mini valp. Har ingen ny bild på han. (måste nog ta en ny, han är riktigt stor nu)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0