Idol, and so on

Har sett idol för ett tag sen och den sista killen som hade gjort en egen låt var riktigt bra! Sjukt bra faktiskt! Vissa fattar jag inte ens varför dom går dit? Det är bara galet hur kass vissa är. Förlåt men, det är ju så. Alla kan ju inte sjunga bra. Nu sitter jag och tittar lite på Heros och kikar lite lätt på engelskan som jag inte kan ett smack. noot so good.

Imorgon blir det skolan, sen ska jag jobba på ishallen. Teg - J20 klockan 18.30, passar på att göra lite reklam. På lördag har jag däremot inga större planer. Hoppas på det blir nått riktigt skoj iaf.  Ni kan ju gärna höra av er om ni har ni har nått skoj på gång eller bara allmänt vill ses. På söndag har vi match mot Umeå Södra klockan 12.00 i Röbäck, passar på att göra lite reklam där med. Ska inte spela men det blir att fara dit iaf. Vi har hur som helst redan vunnit serien, känns super!:) Det sämre är att våra tränare som vi har haft i 10år nu ska lägga av, känns inte så dära super kul och vi har ingen aning hur vårt lag blir nästa år. Hoppas att det är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0