Långsam Fredag

Det har inte blivit mycket skrivet idag, typ ingenting alls. Jag har inte haft tid helt enkelt, fullt upp hela långa dagen. Kom just hem från ishallen, har jobbat och det gick helt okej. Jag ska inte klaga eftersom jag bara jobba tre timmar, inte så slitsamt. Känns bra att få in lite pengar för det behöver jag verkligen.  J20 Björklöven vann iaf mot Teg med 5-3. Efter en lång och dryg dag på skolan så for jag till min bror och hans flickvän Anna`s lägenhet. Den är ny och super fin, blir ruggit sugen att själv flytta hemifrån men det lär ju ta ett par år till skulle jag tippa på. Men man vet aldrig!;) Och när jag var där så kom jag anna in på filmen Pretty Women och det värsta är att jag inte har sett den. Vet inte hur det kan komma sig men det lite pinsamt att jag inte gjort det. Jag får ta och se den nån dag/kväll. Ska nu senare vidare till pappa. Han behöver lite hjälp med hundarna så snäll som jag är så ställer jag alltid upp. Haha, måste bara säga att Malin lyckas med allt, hon lyckades att förstöra en stol nu när vi jobbade. Sjukt kul, börjar skratta när jag tänker på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0