O`boy och körsbärstomater

Har rätt så nyligt kommit hem från skolan, har varit en riktigt slapp dag! Jag måste bara säga att softball är riktigt kul. Jag varvade så jag är rätt så nöjd!;) Har haft två lektioner idag förutom idrotten, bild och svenska. Slutade 13.40, riktigt skönt! Just nu sitter jag och ska försöka göra engelska glosorna som jag ska kunna imorgon, går inte så bra, är inte ett dugg intresserad. Dricker o`boy och äter körsbärstomar, vilket otroligt konstig blandning men det är gott! Klockan fem har jag fotbolls träning, får se hur det går. Nu kommer jag tyvärr in på det igen men jag har sjukaste träningsvärken, särskillt i magen och det är det jag inte förstår. Kan man få träningsvärk i magen av armhävningar? Jag vet att gör dom fel men så fel kan jag ju inte göra, haha! Nämen nu måste jag skärpa mig, måste åter gå till pluggandet. Känner mig hemskt tagg på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0