Pay it forward

Igår såg jag Pay it forward med Carro, eller på svenska Skicka vidare. Måste ju vara den bästa filmen ever, iaf den sorgligaste. Trodde inte att jag skulle grina för jag har sett den förut men det typ forsade ner för kinderna på mig och Carro skrattade åt mig. Och jag höll få henne att grina med, men hon tyckte att jag var en mes. Ni som inte har sett den så måste ni se den, helt klart ett måste. Pojken är ju så sjukt söt och filmen är ju bara super. NI MÅSTE SE DEN!

Ska ner på stan om ett tag, så fort Elin är klar. Ska kika på lite kläder osv så jag vet vad jag ska köpa när jag får lönen;) Imorgon är det Björklöven - AIK. Så det blir jobb för hela slanten. Popcorn säljarN med Frida!



Kommentarer
Postat av: vic

Underbart bra film! :) jag grinar varje gång...

2008-09-20 @ 16:38:38
Postat av: frida

Asså, den där filmen är helt fantastisk man är mes om man inte grinar! hehe

jag taggar popcorn bejbiii.

2008-09-20 @ 23:53:07
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/
Postat av: Juicy

Usch, slutet är ju hemskt.. Började grina som en dåre :P

2008-10-13 @ 17:12:08
URL: http://paparazzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0