Träningsvärk imorgon?

Haft orientering idag. Har gruvat mig i typ två veckor på den här dagen. Inte bara för att det var orientering utan att dom skulle ta tid också. Tiden var väll sådär, hyffsat enligt mig själv, haha. Trodde även att det inte skulle vara så jävla jobbigt men jag kan säga att jag är helt jävla slut. (Ursäkta svordomar!) Har ont så gott som i hela kroppen, kommer väll ha träningvärk imorgon. 
For ner på stan efter orienteringen med elin och carro, fick ju min lön idag så jag shoppade lite. Köpte en vit hummel tröja och ett par jeans. Där försvann så gott som hela min lön. Näe, inte hela men en bra bit. Har iaf lite kvar som jag får leva på den här månade och nästa? Får ju se hur det går med det. Kommer nog gå bra, eftersom jag överlevde på 17kr den är månaden och förra, haha! Ikväll så är det återträff med konfan. Ska faktiskt bli kul och träffa alla igen, se på lite bilder osv. :) Och imorgon är det avslutning middag på droskan med det bästa forbollslaget ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0