Uppe i tid

Som sagt så belv det ju ingen sovmorgon idag. Känns faktiskt helt okej att vara uppe nu, fast jag känner mig lite som ett levande lik men det känns bra. Har just fikat och det blev o`boy och mackor, notera att det var hård mackor. Måste säga att jag är lite impad på mig själv för att jag åt det (fast det var den ända som fanns hemma). Håller på göra mig klar nu innan jag ska fara och se på hockey kl.10.00. J20 Björklöven - Övik SK. Hoppas löven vinner, lr det gör dom nog *självsäker?*. Loke springer runt och är helt galen, försöker få uppmärksamhet skulle jag tro på men det går inge vidare för han. Han har sprungit in i trappen nu två gånger, ska det bli en tredje? Skillad hund, noooooooooooooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0