Bland annat hundvakt

Hockeyn gick som jag sa, Lövens J20 vann men inte med så stor marginal, men matchen slutade iaf med 1-0 mot Ösk. Träffade även Jesper och Emil som jobbar i kiosken hela dagen. Har just kommit hem, for förbi system bolaget en sväng med pappa på hemvägen också. Är nu hundvakt åt Loke nu när pappa far och tittar på chrilles match, Teg - AK Hörnesand. Hade tänkt att fråga Elin om hon ville komma över en sväng men då ska hon till stan så då gick det inte så bra. Så nu sitter jag här och inte har så mycket för mig, sitter och lyssnar på musik´. Loke gnällde som bara den för ett tag sen men jag trot han har somnat nu, ser hemskt obekvämt ut måste jag säga. Håller även på att ladda hem filmen mamma mia, tycker den är riktigt bra faktiskt. Så ni som inte har sett den borde se den tycker jag, fast det är rätt mycket musik i så ni som inte gillar det kan ju skippa den filmen;)



Lyfter in Loke i bilen.

J20 Björklöven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0