Lite surt

Idag så hade vi fotografering på skolan. Jag kommer se ut som ett mongo på klasskortet! Säger bara tur att det inte var enslikda, för det hade inte blivit vackert. Har nästan alldeles nyss kommit hem, så jag har inte alls mycket för mig. Ska gå och göra några små saker om en liten stund, tex städa mitt rum osv. Måste ju roa mig på nått sätt, haha! Ikväll blir det  att fara och se på innebandy med Carro och Elin. Och juste, blev rätt irriterad när jag kom till skolan imorse. Hade sovmorgon till 25 i 10 och då när man kommer till skolan så har vi ingen matte, kändes ju hemskt värt. Då hade jag ju kunnat sovit längre. En aning surt, svar ja!


Kommentarer
Postat av: Josefin

gomorron!

2008-09-13 @ 11:08:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0