Gnager äpple

Matchen gick bra, vi vann med 5-3 och ännu bättre att vi blev serie segrare! Riktigt bra spelat tjejer. Sista matchen ever med laget... Känns piss att det inte kommer vara som det är nästa år. Kommer sakna det galet mycket. Helt klart världens bästa gäng!



Sitter nu och lyssnar på lunga favoriter och gnager på ett äpple, är oväntat nog också ensam hemma förutom kisse katterna. Dom ligger i soffan bredvid mig. Dom ligger och suger på varandras mage. Inte bara lite udda? Det sägs att dom har blivit tagna från sin mamma för tidigt eller nått sånt om dom gör det. Vet inte så mycket om katter, kanske nån annan som vet varför dom gör så?


Ska sedan efter maten ska jag plugga spanska med Elin, har ett stort test = ett litet prov imorgon på perfekt, presens och futurum. Just nu känns det som jag inte kan ett dugg men jag hoppas jag kan det och att det går vägen imorgon. Som sagt så är jag sjukt less på allt pluggande och skit. Jag som vill ha kul på kvällarna och inte bara sitta hemma och plugga. USCH!

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh söta små missar :)

2008-09-08 @ 16:08:28
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0