Ser på Hockey

Matchen igår gick bra, det blev vinnst med 10-0 och jag kan säga att jag frös rätt så mycket på slutet. Som målvakt så har man ju inte så jätte mycket att göra mer än att frysa om bollen är mest på den andra plan halvan. Imorgon ska vi ut i skogen med klassen, typ hela dagen och öva orientering. Det är inte alls kul, inte riktigt min hobby om man säger så. Vi fixade iaf så vi slapp spanskan imorgon så jag börjar inte förän halv elva imorgon. Inte illa, men däremot så måste man tillbaka till skolan efter orienteringen och ha slöjd det känns lite drygt men sånt är livet. Just nu sitter jag och ser hockey, Frölunda - HV71. För ett lite tag sen satt jag och lekte lite med mobil kameran och råkar precis hitta av när frölunda för 1-0. Bilden är lite sne men,(a) och nu reducerar HV71 till 1-1. spännande! Och nu, 2-1 till HV71. Förresten så fick man ju fyra biobiljetter i Torsdags tror jag att det var, så nu äre bara att frossa bio. (Fast har bara tre kvar, var ju och såg Wanted i Lördags)





Kommentarer
Postat av: Amada

varför fick du biiljetter då :D

yay, var filmen bra, har funderat på att gå ch se den

2008-09-16 @ 13:47:19
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0