Fin rubrik

Nu har så gott som alla dragit hem från mammas "klädparty". Hittade lite saker som jag blev lite sugen på men har man inga pengar så kommer man inte så långt. Får lönen den 25 tror ja, så det är ett tag kvar. Just nu sitter jag och ser på "vem kan slå Filip och Fredrik", riktigt kul faktiskt!:) Och vet ni, jag MISSADE top model, jag som skulle se det, men det började tydligen 20.00 och jag trodde det började 21.00. Så typiskt, blev jag förvånad? Jag och Anna bestämde iaf att jag ska komma till henne på torsdag så blir jag bjuden på middag och så ska hon hjälpa mig lite med bloggen. Får der hur det blir, jag själv är inte så bra på att göra den så snygg. Jag har fortfarande ogjort SO:n, måste nog göra den nu. Ni ser ju hur duktig jag är på att plugga, jag gör ju verkligen inte ett piss, helt sjukt! Ska hinna duscha innan det blir sängen också och jag hoppas verkligen att vi har fått tillbaka varm vattnet, vi har inte haft nått varm vatten på ett dygn nu för volvo håller på bygga ut och då av nån anledning så blev dom tvungen att stänga av varm vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0