Less och trött

Nu när jag väl är igång så tänkte jag skriva hur min dag har varit. Började med sovmorgon och sedan matte 09.40 och slutade dagen med SO 13.05. Är redan lite små less på skolan, känns inte så bra eftersom den rätt så nyligt har startat men det är bara att kämpa eller vad ska man säga? Har väll inget val!

Har bara varit hemma och tagit det lungt efter skolan, har kikat på lite bloggar som är väldigt intressanta att läsa om man jämför med den här bloggen, haha. Min egna favorit är www.blondinbella.blogg.se, jag vet inte riktigt varför men den är kul att läsa osv.=) Nu på början av dagens slut så börjar jag känna av träningsvärk från gårdagens fotbollsträning, och av nån konstig anleding i magen. Jag förstår inte hur jag kan har fått det där men det är väll bra antar jag:) Mina armar känns lite som spagetti efter alla armhävningar som blev av. Ska försöka gå och göra lite engelska nu och lyssna på lite lugna favoriter. Kommer nog inte bli en lång stund känner jag på mig, även fast jag verkligen borde plugga engelska för det kan jag erkänna att jag är världelös i! Inte så bra, borde bli en ändring på det eller rent av sagt så måste det bli det. Där efter blir det att fara och titta på lite fotboll på MSK Arena med Carro.

Och jag måste också bara säga att jag längtar lite till hockey säsongen startar, känner mig inte bara lite pank. Jag behöver pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0