En datanörd till katt

Sovmorgon till halv elva, inte så pjååååkigt! Idag har var man varit i skogen och haft orientering. Inte speciellt kul, inte ett dugg. Någon som håller med mig? Det gick iaf bra för mig och Carro. (Tur det iaf, annars hade det varit ännu tråkigare) Vi var faktiskt klar först av tjejerna. VIKTIGT!



Senare blir det att plugga SO, har förhör imorgon så önska mig lycka till. Det lär behövas! Har tänkt att fara förbi pappa en sväng ikväll också. Funderar på att se "Vem kan slå Filip och Fredrik" där, men det får vi ser hur det blir med det. Det får man bara inte missa. Riktigt kul! Och juste, det är ju Top Model också. Missade det förra vecka pga tiden. Trodde det började 21.00 men icket! Så nu jävlar ska jag då inte missa det. Förresten så har jag upptäck att Tiger är mer nörd än mig vid datorn, sitter här bredvid mig helt inne datorn. "Man blir som man umgås?"


Kommentarer
Postat av: Carro

haha stygg emo bild från skogen!

2008-09-17 @ 22:57:24
URL: http://caarrojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0