Cup

Har inte hunnit skriva något på min kära blogg i helgen, bland annat för att jag är med i en fotbollscup. :) Det har gått helt okej än så länge. Vi förlorade dock första matchen med 1-0 mot umedalen och har vunnit dom andra med 1-0 mot sörfors och 2-0 mot mariehem. Nästan match spelar vi klockan 14 och då möter vi röbäck. Då taggar vi!

I förrgår var jag och växlade mina småpengar som jag har "sparat", och det visade sig att det var hela 604kr! Jag blev ganska chockad att det ändå blev så mycket. Haha, det roliga var att 127kr var från 50öringar! :] Alltså hade över 200 50öringar, det är sjukt! Men istället för att slänga, stoppad dom någonstans, det blir ändå en hel del tillslut. Spara era små pengar, det lönar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0