Glad Påsk!

Glad påsk bloggen och er alla andra. Det känns som jag är lite sen på att säga det men, bättre sen än aldrig! Right?
Ligger nu i säng och har tänkt att bädda om mig om en liten stund. Ska bara köra lite kalles tetris innan, ganska kul sysselsättning.
Hittade en hit som jag diggade som liten men kom aldrig på vad den hette så jag kunde inte lyssna på den. (Hörde den första gången på små stjärnorna som liten.) Men nu, 11år sedan så hittar man igen den på youtube. Kommer ni ihåg den här sköna låten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

aahshit, den kommer jag ihåg! :O

2009-04-13 @ 19:44:56
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknade omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 19:50:25
Postat av: ROLIGHETERNA

Belönas med en länk på bloggen om du skickar in en rolighet!



Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-04-13 @ 20:16:46
URL: http://roligheternas.blogg.se/
Postat av: Emilie

aaah shit vad länge sen man hörde den låten :D Minns den också från småstjärnorna ^^

2009-04-20 @ 19:16:58
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0