Godmogon

Godmorgon bloggen!

Nu är jag rätt nyvaken, jäklar vad jag var trött igår. Det var riktigt skönt att lägga sig i sängen igår och få sova så länge jag kunde. Nu ligger jag i soffan och kollar lite på tv, ska gå och äta frukost om bara någon minut. Förresten var jag och körde bodybalance igår för första gången. Det var faktiskt godkänt, hatar nämligen yoga. Det var verkligen inget för mig med det är lite granna yoga i bodybalance men det var så lite. Bodybalance blir något jag ska fortsätta med :)
Idag blir det bara att ta det lugnt nu på förmiddagen, ska följa med mamma och handla och sen vid sex har jag samling. Då är det dags med match mot GUIF. Blir spännade, hoppas givetvis på en vinst. Oj, nu kurrar magen, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0