I made my teacher cry!

Ojojoj, vilken engelska lektion vi hade idag. Jag hatat englska som ni flesta vet eftersom jag är så ruggit kass på det. Idag lyckades jag med något som jag tror inte så många har lyckats med. Jag fick min lärare att börja grina! På ett positivt sätt förstås. Hon skrattade så mycket att hon började grina, det forsade ner. Det var inte bara en gång heller, utan två! Haha, så sjukt! I made her day! ;) Första lektionen ever i engelska som jag tyckt varit rolig, och undra vad det kn beror på? Haha, så bra är jag på engelska så jag får min lärare att börja grina! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha du är ju sötast i världen!

2009-04-03 @ 17:32:41
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0