Inredning

Ikväll har jag fixat och trixat i mitt rum. Har hängt upp klockan som jag köpte från Ikea och klistrat fast sånna dära "klistemärken" som man klistrar på tapeten. Finns i olika färger osv, kommer också från Ikea. Har även hängt upp ett tidningsställ som har typ stått i mitt rum typ ett halv år utan att ha fått komma upp på väggen. Men nu är den uppe på dörren, tänkte lägga alla skolböcker och skit så jag ser det innan jag går. Ändå rätt smart va? haha! Då lär jag då inte glömma skolsakerna iaf, skulle inte förvåna mig om jag gjorde det iaf. Blev iaf rätt nöjd med mitt lilla mästervärk tillslut! :)


Kommentarer
Postat av: Nattis

Skit fint! Jag var också lite konstnärlig i lördag, satte upp lika dana blommor på en glas vägg hos några kompisar. Blev lite avis för att jag inte gjorde det hemma hos mig själv först! Blev jätte fint.

Men jag gillar sånna där med fina ord skrivna i fin stil.. men har inte hittat det någonstanns.. vet du vart det finns??

2009-04-02 @ 13:32:39
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: :)

det blev superfint! :D

2009-04-08 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0