Jag fick en dildo!

I torsdags hade jag min tjejmiddag för några av tjejerna. Det blev tacos vilket är lätt att göra. Jag var så duktig den dagen, jag dammsög hela lägenheten och gjorde all mat själv och dukade. Kände mig riktigt duktig, fick lite små utbrott här och där men dom är inte inräknade, haha! Tjejerna kom kring sex och vi började äta lite granna sen kom dom med paket. Jag fick muffins och te av Sandra och Kajsa och när jag skulle öppna paketet från Elin, Lina och Carro så kändes det väldigt konstigt. Jag öppnade och vad fick jag? Jo, en dildo! Haha, jag trodde verkligen inte mina ögon. Så sjukt, jag skämtade om det förut och så fick jag en. Haha, en svart med vibrator och hela paketet! Kan typ inte sluta skratta när jag tänker på det, jag har ju för påhittiga vänner. :)

      
     


Kommentarer
Postat av: maria

riktigt bra blogg :)

2009-04-21 @ 10:11:34
URL: http://marrajjaa.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag har också fått en dildo av mina vänner, när jag fyllde 15. haha :-) det är så kul vad dom kommer på

2009-04-21 @ 23:58:32
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0