Klasskort - enskilt!

Imorgon på skolan ska vi ta enskilda kort inför bland annat gymnasiet. Det känns inte bra. Jag är den person som inte direkt fastnar på bild. Om jag ska vara ärlig så har jag nästan aldrig blivit nöjd över ett sånt där enskilt kort man tar på skolan. Okej, när man typ gick i trean-fyran men då var man ju nöjd över allt så det går som inte att jämföra med det, men nu. När man är lite mer smart och förstår mer så blir man oftast onöjd. (menar inte att man är helt dum i huvudet när man går i fyran, men ni förstår nog vad jag menar!) Antingen är det nått fel på håret, log med tänder, log inte alls, en finne som är det enda som syns på bilden osv. Man hittar alltid något som är fel. Känner ni igen er?


8:ans enskilda!
(Vi visste inte att det var enskilda, vi
 trodde det var bara en grupp bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0