Röööööd

Har alldeles nyss kommit hem från sun tan. Det var riktigt  varmt och skönt och jag var inte långt ifrån att somna. För omväxlingens skull så solade jag 20min istället för 16min. När jag då kom ut från solariumet kände jag mig röd, jag har typ dock bränt mig en liten aning. Såg sen att dom hade bytt rör när jag kom ut från dörren, så det var nog kanske därför, haha! En sak, det som är det enda negativa med att solasolarium är att man luktar så konstigt efteråt. Det har ju en speciellt doft, inte direkt på topp listan måste jag säga. Jävligt långt ner rättare sagt, alltså inte så gott. Ska gå och duscha om en stund, men först ska jag se "Hjälp! Jag är med i en japansk tvshov". Det är ju helt sjukt, haha han program ledaren står ju bara och skriker. Jag fattar inte hur man kan komma på så sjuka saker? Finns bara inte på kartan, helt galet! Men det är super kul att kolla på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0