Sista...

Sista dagen som 15åring och sista kvällen som 15åring. Imorgon blir jag 16:) Hoppas verkligen på en bra dag, denna dag har varit upp och ner, speciellt ner efter skolan. Lite små tjafs med mamma osv menmen. Idag har varit och tagit min sista spruta mot livmoderhalscancer. Spruterna gör bara ondare och ondare. Som ni då kan räkna ut att det tredje gör ondast. For även ner på stan köpte smink så jag inte ser ut som ett lik och slutligen har jag bakat min tårta till imorgon, blev en gammal hederlig gräddtårta med sylt, banan och hallon ovan på. Glömde ta kort, kom på det efter jag satt på folie (plasten var slut), ni får se den imorgon istället! :)





Bild från pappas bröllop, -08.

Kommentarer
Postat av: vickan

Gör så att man kan klicka upp bilden! Såg ut att vara hur snygg som heöst juee! ;D

2009-04-18 @ 22:05:31
URL: http://viccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0