Sjuk

Började med att kallsvettas och huvudvärk. Jag la mig i sängen och försökte sova. Efter ett tag kändes de som jag skulle spy, och det slutade med att jag har spytt två gånger. Vill inte vara sjuk, inte nu när det är sånt super fint väder! Hoppas jag mår bättre till imorgon så jag kan fara till skolan. Jag som skulle plugga idag, gick ju skit bra. Det är svårt att få någonting gjort när man inte mår bra och huvudet värker, man blir helt enkelt liggandes.
Kollade en sväng på youtub där jag hittade det här fina klippet, så gulligt. Jag som älskar djur!



Kommentarer
Postat av: Mirry

Snygg blogg!



Spana in våra tips om hur du tar över ett företag, en gnutta ironi om man säger så :)

2009-04-28 @ 10:17:56
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0