Stan

Halv dag idag på skolan eftersom det är valborg. Otroligt skönt, istället för att sluta fyra fick vi sluta ett vilket var ett plus, men skulle helst velat vara ledig hela dagen, aja. Efter skolan drog jag ner på stan med tjejerna där vi bland annat kollade in stans nya affär, Monki. Där jag bland annat träffade Emmi som har fått jobb där, den lilla rackaren som fick sitt dröm jobb. Ny förlovad och allt, grattis än en gång vännen! ;* Hittade även ett hårband på Monki, ett lila. Sen blev det inget mer köp för mig. Vart så jävla less på sluten. Jag svättades i alla värme, och hade ont i ryggen pga min feta väska som var propp full med massa skit från skolan. Hade även ont i fossingarn från skorna, så jag bestämde mig för att åka hem tidigare än tjejerna och duscha och ha en liten tid för mig själv. Humöret blev då mycket bättre och ikväll vill jag ha kul! Ha en super trevlig valborg nu allihopa, puss!


Hårband - Monki, 40:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0