I don`t want to be sick

Mitt huvud håller på sprängas av värk. Ligger i soffan om stoppad av filtar och kuddar och sitter och kollar på reprisen av singing bee. Trycker i mig lite godis från mitt påskägg som jag fick av pappa och Anna i helgen när jag varit där för att det ska kännas bättre. Haha, typ tröst äter. Fick även min födelsedags present i förskott igår av pappa och Anna. Jag fick pengar til turkiet som jag far till i augusti, vilket var super för det behövdes. Nu är alla fickpengar klara så nu kan jag börja spara lite till annat, bland annat till australien.
Känner mig inte pigg idag alltså, känns som jag kommer bli sjuk! Det får jag inte bli, fyller 16 på tisdag och då vill jag verkligen inte vara sjuk. Kul och vara sjuk på sin födelsedag? - njäeeee, skulle inte tror det.


Gulliga Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0