:)

Vi vann sista matchen i cupen med 4-0 mot röbäck. Känns riktig skönt att avsluta med en seger, vet inte riktigt vart vi hamnade men det blev inte i toppen iaf. :)
Nu sitter jag i soffan och tittar lite på tv med en liten godisskål framför mig. Min sista godisskål, ska nämliga sluta med allt skit nu. Lättare sagt än gjort men, ska verkligen försöka nu. Hoppas det går vägen, blir tufft men. Har även två katter på var sin sida av mig, Mysis och Tiger. Mina små sötnosar:) Ikväll blir det bara att ta det lugnt eftersom imorgon börjar helvettet igen, vilket innebär skolan. Då var det slut på det roliga. Ska bara förbi pappa en väng och hämta mina skor och min cykel som vi ska laga. Kedjan hoppade när jag var på väg hem i onsdags, vid halv två tiden. Säger bara, hoppet. Satan vad sur jag blev!





Tiger


Mysis


Loke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0