Nolia Mässan

Först vill jag bara tacka alla för era snälla kommentarer om håret, men jag tycker fortfarande att det är orange. Iaf längsner vid topparna. Är ju även helt ovan med färgen!

Kom hem från nolia bara för en liten stund sen, och jääävlar (ursäkta svordomen) vad varmt det var och mycket folk. Det blev ingenting köpt för min del, eller mamma köpte ett puder som vi ska dela på annars blev det inte så mycket mer. Mamma köpte nån disktrasa och sånt, inga roliga saker ;) Det tråkiga med Nolia är att det är alltid samma saker varje år det är. Blir roligare när man har en egen liten lya när man behöver samla på sig lite stuffs!

 
Någon som har/haft det här pudret, vad tycker du om det?
(Pudret kan även användas som rouge och ögonskugga)


Kommentarer
Postat av: vickan

ååh, jag skulle ju köpa dedär!:o

vet du om det går att beställa via nån hemsida eller nått?=) svara på apan är du ssöt! (victoria_)

2009-08-17 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0