Work Tonight

Idag har jag varit och hos sjukgymnasten och kollat ryggen igen. Fick ett par övningar förut som jag skulle göra (som jag har varit lite slarvig med), men allt gick bra och jag ska fortsätta göra dom dära övningarna nån gång i veckan.
Nu sitter jag och bara tar det lugnt innan jag ska iväg på ishallen och jobba, ikväll spelar Björklöven - Luleå. Hockeyfestivalen är i veckan och jag jobbar som vanligt. Riktigt skönt att börja jobba igen, få inte lite cash för det behövs!

Haha, hittade en gammal och en riktigt ful bild från när jag jobbade med Emmi för kanske 2-3 år sedan! (om inte mer) Hur ful får man vara?



Kommentarer
Postat av: jesss

haha snygg bild jossan!

tack för popcorneen:]

2009-08-17 @ 23:47:15
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/
Postat av: emmi

hahaha nej men hur GLAD får man vara? :D den där gamla bilden. vi hade ett bra gäng med fula bilder.. puss på dig

2009-08-20 @ 08:05:57
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0