Det kallas Kärlek

Idag for Anna till stockholm och imorgon åker hon till thailand och möter upp min bror Christopher. Chrille har nu varit borta i ca ett halv år i Australien och pluggat och om två veckor är han hemma igen. Hann är otroligt saknad och jag är så glad för hans skull att han tog den här chansen. Det är helt otroligt att Chrille och Anna har klarat det här, ett halv år utan varandra och nu ska dem mötas i thailand där dom ska spendera 2 veckor tillsammans innan dem kommer hem till kalla sverige. Visst är det romantiskt! Jag har värsta bilden framför mig där dem möts på flygplatsen och bara springer rakt i varandras famnar och det kommer spruta glädje tårar! 


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0