Kom och ta mig långt härifrån

Slutar inte förrän tjugo i fyran och vad är klockan? - jo fem över TVÅ! Jag dööööör, Hatar tisdagar. Bara spa lektionen som är kul. Idag färgade vi ögonfransarna och brynen igen (så vi inte ska glömma bort det ;)). Dock bara andra gången för mig men det känns som jag börjar kunna det nu, på ett ungefär iaf!
Har engelska men det orkar jag inte göra, har svenska efter det och det orkar jag inte heller göra... Vad orkar jag egentligen?

Efter skolan blir det en mellan landning på stan för att springa in på Make up store och köpa lite göda och en snabbis på Åhlèns, ska köpa hårfärg. Tycker det har blivit så ljust!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna Carlsson

Vilken kul linje du verkar gå! :)

2009-12-01 @ 14:47:54
URL: http://everheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0