Balder

Har nyss kommit hem från stan. Jag har nämligen bjudit min vän Emmi på middag.Det var jätte mysigt, vi åt tacobufè på Balder och snackade om allt möjligt. Gott som bara den var det också, satt verkligen prima. Har inte ätit tacos på jättelänge innan. Det var även verkligen jätte längesen sen vi sågs också, typ ca ett halv år skulle jag tippa på? Där i närheten någonstans. Nu sitter jag och sjunger och sitter och kollar runt på en massa saker och ting. Jag och Anna har också försökt få in en träningstid men det ser lite tajt ut i mitt schema just nu känns det som, men nån gång i veckan ska vi få in ett pass! ;) Imorgon är det en ny skolvecka, känns verkligen jätte drygt. Jag orkar verkligen inte stiga upp 10 i 7 imorgon, uscccch!


Kommentarer
Postat av: emmi

tack hjärtat :) gott som fan var det! kul att ses också. sköt om dig, puss & kram

2009-02-11 @ 09:01:27
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0