Fettisdag

Känner att jag ligget lite efter i skrivandet just nu. Jag som säger att jag ska bli bättre på att blogga och det blir bara sämre och sämre. Hur lyckas man med det? Frågan är ju. Menmen, skolan idag var chill. Musik klasserna hade fixat ett musikal, season of love. Några snuttar på musikalen rent tydligen. Den var sjukt bra, tycker jag! Mycket bra faktiskt. Bild klasserna hade snyggat till scenen så den var skit snygg. Värsta fräääään!
Igår blev det några inköp, tex en ny bikini för 90spänn för både över- och underdel! Var ju bara tvungen att så till, rea hos ellos så ta en titt. Har du turen så hittar du något fint för ett billigt pris. Några fler saker som också hamnade på beställningen var en marin blå jacka och en väska.

Får ju inte glömma att det är fettisdag idag, har faktiskt inte ätit någon semla ännu. Får göra det ikväll!
 
                        

Kommentarer
Postat av: anna

fan vilken snygg jacka!

2009-02-24 @ 21:09:48
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0