Friluftsdag

Paradisbadet idag gick väl helt okej, lite för lite med bara 2 timmars bad men det var skoj ändå:) Tyckte dess värre att det sög att inte utepolen var öppen. Vi som hade tänkt att rulla oss i snön och sen hoppa i, även fast jag var lite tveksam på att göra det. En del skratt blev det även i bussen åt massa fula bilder på mig som Elin tagit och massa annat! ;) Nu sitter jag och låter tiden gå, ska ta biologiboken och läsa lite grann hade jag tänkt innan jag far. Blir nämligen jobb ikväll och sedan far jag och sover hos dadi:) 



Kommentarer
Postat av: jannice

fin blogg =) lägg till mig på bloglovin så gör jag också de? =)

2009-02-22 @ 14:25:26
URL: http://jjappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0