Inget internet än..

Internet laggar fortfarande hos mamma, ingen telofoni heller för den delen. Vilket jag tycker är väldigt skönt, har nog aldrig varit så tyst hemma förut. Jag ska va hos pappa ikväll för i helgen ska jag till Sundsvall på cup, så jag passar på att skriva nu. Som sagt, inget internet och då blir det lite svårt att upptatera men iaf. Idag har jag haft den första delen av nationella provet i svenska. Läsförståelse delen. Det gick helt okej, men jag hann precis skriva innan tiden var ute. Vilket ledde till att dom två sista frågorna blev lite kortfattade. Första badlektionen för i år har vi också haft. Vi skulle köra livräddning utan boj, vilket jag tyckte var svårt. Jag var nog inte ensam om det! Haha, jag dränkte typ Carro! Hon tryckte som ner mig och... jaa det är inte ens lönt att förklara för jag tror ni ändå inte kommer förstå, haha! Inget illa menat men, det är jag som är dålig på at förklara. Ni som är nära förstår nog exakt vad jag pratar om.
Har kollat på lite bilder från datorn, både gamla och nya. Shit, vad bilder kan väcka minnen. Jag blir så glad när man ser bilderna, "jag kommer ihåg det som igår" som man brukar säga. Tittat på massa bilder från Spanien vilket gör att jag längtar ännu mer till turkiet. Åker inte förän i höst, men jag längtar som bara den. Det blir då min andra utomlandsresa. Klaga inte...

Mallorca, -07

Inte bara lite bränd?!

Kommentarer
Postat av: anna

gulledig! lugn med brännan;)

2009-02-03 @ 19:30:21
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Vickan

Söt blogg !

2009-02-04 @ 13:02:00
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: ♥ caroline

jobbigt utan internet, skulle jag tycka iaf ;p

2009-02-04 @ 20:41:05
URL: http://ccaarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0