McDonalds cup

Igår vid cirka 23.30 var vi äntligen hemma. Var en aning trött, det blev inte så värst mycket sömn igår på bussen hem. Jag la mig på golvet i bussen för att sova, gick sådär, haha! Men hur gick det i cupen? Vi åkte tyvärr ut i åttondelsfinal i dam serien mot ett div2 lag. Har ont i hela kroppen, jag slängde mig in mig stolpen två gånger, landade på ryggen och skrapade upp knäet och det svider som faaan kan jag säga. Man får ju offra sig när man är målvakt. I f17 serien så tog vi oss ända till semifinal där vi förlorade med 2-1. Jävligt jobbigt match, vi hade hela spelet men vi lyckades inte få in bollen och domarn var ju också så där "skit bra". Det gick inte precis som vi hoppades på men, aja. Studiedag i dag, så vi är ledig från skolan, otroligt skönt. Har ont över allt och är trött som en sengångare. Nu ska jag var hundvakt medans min låtsats mamma ska fara och klippa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0