Sug skolan, hur mycket plugg som helst

Daaaaaaaaaah, vad less jag är på skolan! Usch, och fy. Har suttit nu hela dagen/kvällen nu sen jag kom hem och pluggat och jag är långt ifrån klar. Har en massa andra skolarbeten tex, Biologi, Spanska, Idrott osv. Jag har lyckats gjort klart engelskan som ska vara klar imorgon med lite hjälp. Har typ ändå inte lyckas gjort som man ska men jag är iaf glad att det blev någonting iaf.
Oj, skulle skrivt det här vid åtta tiden men jag glömde bort det totalt!
Idag tog jag några fina bilder när jag cyklade, allt var helt vitt ute och solen lyste. Jag blev typ glad när jag gick ut idag och skulle cykla iväg till skolan. Det var jättefint men kallt som bara den. tror vi har omkring 20-. Inte speciellt varmt...


Kommentarer
Postat av: johanna

jag instämmer, skolan känns nödvändig en gång av hundra gånger man är på den.. NO , varför har man NO?!

2009-02-13 @ 16:20:42
URL: http://johannajonssonn.blogg.se/
Postat av: identity

Det där är så vackert :)

Vita träd!

2009-02-26 @ 21:39:08
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0