:)

Äntligen är man hemma,  har inte varit hemma något sedan klockan halv åtta imorse. Efter skolan for jag nämligen direkt till Chrille och Anna och hälsade på. Blev även bjuden på mat, fick kina mat, tre små rätter. Shiit, vad gott det var. Speciellt den friterade kyklingen, MUMS säger jag bara! Vi såg några av snitt av vänner innan jag for och jobbade på ishallen och det är därifrån jag nyss har kommit hem från. Jobbet gick utmärkt bra, var typ ingen där kändes det som så det var inget slitsamt om man säger så. Hemvägen blev lite mer jobbig, fick ont i fötterna efter typ halva vägen, att gå hem i ca 5cm klack var ingen hitt. 

Har även gjort om designen som ni kanske ser, med lite hjälp av anna kan man fixa det mesta! ;) Vi ska faktiskt träna imorgon, hårt ska det vara. Svetten ska rinnna, haha! Nu ska jag se Andra Avenyn som jag missade ikväll, även top model rök ju också bort men aja, fick ju in lite cash istället!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Härlig blogg, gillar det lila temat! :)

kika gärna in hos mig & kommentera?

Och om du gillar bloggen kan du ju alltid prenumerera! :D www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-01-14 @ 17:15:32
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: anna

anna fixar allt ;)

bra jobbat idag gullet, träningsvärk imorrn ooooja!

2009-01-14 @ 18:19:38
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0