Ett löfte? - Ska försöka!

Godmorgon, sitter med håret rätt upp i luften, värsta morgon frillan och en hals som svider när man sväljer ni vet. Usch, kanske blev det lite mycket singstar igår? Haha, vann iaf flest gånger mot Anna (låtsas mamma) typ alla, vilket är viktigt! Har iaf ingen mensvärk idag, tur det. Hade det hela dagen igår på skolan, inte skönt precis haha. Fick en alvedon av Niklas på sista lektionen lite to late men vad säger man, räddaren i nöden? Inte för det var värsta nöden för jag skulle ändå bara hem efter. Men tack för den Niklas, super! Menmen, har varit jävligt dålig på skriva nu den sista tiden. Ska försöka gör ett löfte hade jag tänkt. Att jag ska skriva varje dag på bloggen, det kommer bli fruktansvärt svårt men försöka var det! :) Ska göra så gott jag kan! Har ni något löfte? Idag ska jag fara och jobba, behöver lite cash till turkiet i augusti. Blir najs najs! Ska gå och fika frukost nu, ha en bra dag allihopa! :) 

Kommentarer
Postat av: Lona

hejsan ville bara titta in och säga hej :D

vet att det alltid är kul med en kommentar :D

tipsa gärna om tävlingar! om du har någon

(:(:

2009-01-10 @ 19:51:32
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: TESS

Lycka till med det då! ;)

2009-01-11 @ 15:07:47
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0