Första skoldagen!

Första dagen på skolan för i år var riktigt bra faktiskt, ganska så otippat men. Blev iaf en hel del skratt för min del iaf, inte heller så otippat, haha! Även är torsdagar vår längst dag på schemat, vi slutar 10 i 4 :O Kan ni fatta, jag kommer fasen inte klara av att gå så länge varje torsdag. Jag slutar typ skolan samtidigt som pappa slutar jobbat, hmmm känns som nått inte stämmer. Uscch!
Idag så gick klassen på nybro och fikade, börjar bli som en liten tradition. Varje år kan man som säga, en gång i 7an, en gång i 8an ocn nu i 9an så har vi gått dit och fikat. Riktigt gott, massor av fika. Det är bullar, chokladbollar, tårta, kakor osv. Kan säga att man är en aning mätt nu. Glömde tyvärr ta kort, kom på det när allt var slut! Haha, jag måste verkligen förbättra mig på bildfronten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0