Grisöga

Jag blir bara sur när jag tänker tillbaka på hur morgonen startade. Usch, jag vill inte ens tänka på det men det var iaf så att vi har idrott på morgonen och vår idrottslärare har varit borta hela veckan. Vi tänkte ju att dom borde ju ha fixat vikarie, men icket! Alltså har jag gått upp i hel jävla onödan, jag hade haft sovmorgon till klockan tio! Jag var så, så jäkla nära på att inte stiga upp ur sängen. Så grymt typiskt, inte första gången det händer heller!
På biologin idag så fick vi dissekera grisöga, haha de var riktigt äckligt men ändå kul! Det var väldigt slämmigt och när vi började skära i det så kom det en svart sörja ut, usch!
Nu måste jag kila, ska på banken och fixa lite ärenden! Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Najnaah

Uuhuh läskig bild xD

Men fin blogg:D

2009-01-30 @ 21:06:08
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0