Helt slut!

Fotbollsträning idag klockan 10.00 - 11.30, det var grymt jobbigt. Har inte tränat fotboll sen typ spetember för det blev lite kris med lagen osv. Kan ju säga att konditionen är inte precis på topp, blir träna mycket nu. Men det var riktigt kul att köra fotboll igen eftrer en långt uppehåll. Efter fotbollsträning cyklade jag till USM och körde ett till träningspass. Jag körde Core (Mag och ryggträning) med mamma. Kan ju säga att det blev ju inte bättre med den träning, jag är helt slut nu!
Efter all träning skulle jag följa med mamma och handla. Vi har ingen bil för tillfället för den är på lagning så vi cyklade och jag var redan less efter träningarna. Jag har kommit fram till nu att det jämt blir en massa krongel när man ska handla med min mamma. Nu funkade tydligen inte hennes kort, medges ej stod det bara på gång, på gång på gång igen! haha, jag skäms rent av när jag står där, det är så pinsamt ;p
När jag kom hem så hade min personliga almanacka kommit, då vände humöret lite grann så jag blev lite gladare och nu har ju duschat, sminkat mig och grejat på. Snart ska jag och mamma ta bussen till stan och fara och se på bio. Vi ska se allt flyter, hoppas den är bra! Skriver senare när jag kommer hem, pussss



   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är som tränar, skulle jag också behöva!

2009-01-02 @ 22:41:47
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, har med en sån almanacka. Lite mer personliga, liksom. (:

Ha det bra!

2009-01-05 @ 18:04:00
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0