Sämst på rubriker!

Jag hinner inte skriva så mycket nu, börjar jobba om mindre en än timme och jag sitter fortfarande i linne och helt osminkad. Hann inte skriva något igår om hur filmen var eftersom båda datorerna vad upptagna men den var iaf helt okej. Jag såg filmern Allt Flyter, man kan inte säga att den var as bra osv, men det var rätt rolig så man har ju nått att skratta åt. En hel del, faktiskt. När vi gick från bion igår så stannade mamma och började skrika, mitt på stan. Jag började tänka, vad fan äre med henne? och pinsamt vare.! Haha, då hade hon fått senadrag i låret och jag höll på garva ihjäl mig för hon kunde inte gå! Kissnödig som bara den var jag också så ni vet hur det blir när man skrattar hur mycket som helst när ni är kissnödiga. Kriiis, säger jag! På gränsen att man kan hålla sig, men jag klarare! ;) haha! Men nu, måste jag göra mig klar. Jobbet kallar. Vad ska ni hitta på idag/ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Anna

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2009-01-06 @ 01:05:55
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0