Ta mig till värmen!

Om jag ska vara ärlig så är måndag den slappaste dagen på veckan i skolan, vi har så grymt sköna lektioner så det är mest bara skoj. Jag gruvade mig en del igår om spanska presentationen som jag hade idag, men det gick faktiskt helt okej. Jag var inte så nervös som jag brukar när man står där inför klassen, kände däremot hur pulsen ökade. Jag förstår inte hur man kan bli så fruktansvärt nervös?! Man pratar ju för alla hela tiden annars, men när man står där frammer så känns det som om man ska dö. Brukar ni bli nervös, gör ni något speciellt då? Jag brukar göra något men foten, handen eller börja skratta som en galning och bli alldeles röd i ansiktet!
Ikväll är det fotbolls träning som gäller, två timmar. Idag ska jag fan vara bra, ska äga ut alla! Haha, nämen det känns som om det kommer bli en bra träning men då brukar det sluta med att det blir rena helvettet istället. Mina magkänslor brukar inte ha rätt. Ska även följa med mamma till vetrinären med katterna och ta bort stygnen.


Mallorca -07
nästa, turkiet -09!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 15:32:26
Postat av: Towe

när jag blir sådär nervös brukar jag antingen berätta att jag är lite nervös och säga att "ni får ha överseende med det" och skratta lite, eller så brukar jag dra ett skämt så alla skrattade och det känns lite mer avslappnat. :)

2009-01-28 @ 12:50:40
URL: http://towelina.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

kolla gärna in min blogg :)

2009-01-29 @ 17:16:42
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: victoria

Näääääe, ska du till turkland? taa med mig? ;)

jo, jag tycker också det är drygt med redovisningar.

2009-01-31 @ 15:58:43
URL: http://viccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0