Tog en liten paus!

Ja, vad säger man. Bloggandet har inte riktigt varit min starkaste sida dom senaste dagarna. Jag tog mig en liten paus, men nu ska jag försöka hålla mig på banan. Idag har jag inte gjort så mycket, sovit sen varit och tränat. Mamma körde spinning och medans hon körde det så körde jag och Anna vårat eget pass, så gott som hela kroppen. Får försöka ta lite kort nästa gång så får ni se hur det brukar se ut! ;d
Ikväll blir det bara ta det lugnt och vädra rummet. Hittade nämligen bajs i mitt rum idag, inte nå vidare mysigt. Nån av dom två katterna vi har, har släppt en korv i mitt rum. Uscccch, men som tur är stanken iaf borta. Haha, nog snackat om bajs nu. Nu måste jag verkligen skärpa mig, inte bara med bloggandet utan med allt, tex plugget osv. Och valet inför gymnasiet, har inte så bra koll på vad jag vill gå. Nån som har något tips på en bra/rolig linje? Inte med världs mycket plugg tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0