Inte hunnit skriva.

Har inte blivit mycket skrivet nu, har faktiskt inte haft tid. Helt otippat men så är det! Igår hade jag fotbollsträning och jag sträckte mig i låret på uppvärmningen, men jag körde ändå hela träning. Försökte inte tänka på det så mycket. För 2 1/2 år sedan så skade jag mig en cup, sträckte mig i låret även då och hade problem med det ett tag. Så jag vilade från träningen idag, vill inte ha problem igen! Var det någon fler än mig som såg hockey matchen igår? Varför ska alltid Sverige släppa in massa skit mål, Canada har sån jävla tur. Usch, jag blir typ bara sur när jag tänker på det. Igår stod jag och bakade klockan 01.00 till hockeyn. Det blev en av dom godaste kladdkakorna jag har gjort, med smält choklad på toppen. Säger bara smaskens! Idag blir det jobb, Björklöven har match mot AIK. Hoppas  som vanligt på en vinst men, det börjar bli tveksam på. Nu måste jag gå och börja göra mig klar. Ha en bra dag allihopa, och jag har inte hunnit byta tema än, tyvärr! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0