11 Juli

Guud vad jag har blivit dålig på blogga nu, pinsamt dålig. Jag ska få hjälp med så jag kan mobilblogga så då lär jag bli mycket mer aktiv. Nu när jag är hos pappa så är sämst på blogga för jag kan nämligen inte få in mina bilder på datorn. Jag tycker det är så tråkigt att blogga när man inte har nån bild att lägga upp. Det blir ju roligare för er läsare också om det finns nån bild osv. :) Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska bli skönt. :) Vad ska ni hitta på för kul ikväll? :)


Hittade en gullig bild på loke, det ser inte så bekvämt ut?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi så gulligt!

2009-07-12 @ 14:18:22
URL: http://matildajingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0